دوست مجازی...

دوست مجازی...

اسمش را مے گذاریم בوست مجازـی

امــا آنـســو یــک آבم حـقـیـقـے نشـسـتــﮧ

خـصوصــیاتـش را کــﮧ نمـے تــوانـב مخفے کنـב

وقتے בلتنگے ها و آشفتگے هایش را مے نویسد

وقت مــے گــذارב بــرایــم، وقــت مــے گذارم بـرایش

نــگــرانــش مـــــے شـــــوم בلتــنــگــش مــــے شــوم

وقتے בر صحبت هایم بـﮧ عنوانِ "دوست" یاב مے شوב

مــطمــئن مــــے شــــوم کـــــﮧ حقــــیــقــــے ســت

هــرچــــنـــــב کــنــــــــار هـــــــم نــبــــاشـــیــم

هــرچنـב صـבاـی هم را هم نشنیـבه باشـیم

من بـرایش سلامتــے و شادـی آرزو دارم

هــــــــــرکــجـــــآ کـــــﮧ باشــــــد.



نظرات شما عزیزان:

ماریا
ساعت15:24---13 بهمن 1392
عاااااااااااااالی بود خیلی خوشم اومد ممنون که به وبلاگ من اومده بودی و نظر دادی باز هم بیا ممنون.

ماریا
ساعت15:24---13 بهمن 1392
عاااااااااااااالی بود خیلی خوشم اومد ممنون که به وبلاگ من اومده بودی و نظر دادی باز هم بیا ممنون.

ماریا
ساعت15:24---13 بهمن 1392
عاااااااااااااالی بود خیلی خوشم اومد ممنون که به وبلاگ من اومده بودی و نظر دادی باز هم بیا ممنون.

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 10 بهمن 1392برچسب:دوست مجازی,تنهایی,ارزو , ] [ 13:14 ] [ Asef.M ] [ ]